اخبار روز

اخبار روز ایران و جهان

اخبار روز

اخبار روز ایران و جهان

عباس غفاری جن گیر کیست | عباس غفاری معرف به جن گیر چه کسی است

عباس غفاری جن گیر کیست | عباس غفاری  معرف  به جن گیر چه کسی است

عکس عباس غفاری «جن‌گیر» دولت آزاد شد 

ماجرای عباس غفاری جن گیر دو لت چیست

عباس غفاری جن گیر کیست | عباس غفاری  معرف  به جن گیر چه کسی است

عباس غفاری  معرف  به جن گیر چه کسی است

درباره عباس غفاری جن گیر

اخبار منتشره حاکی از «شیطان‌پرستی» و بالتبع فساد و فحشای وی دارد و ظاهراً برخی از مقامات نیز با وی در ارتباط تنگاتنگ بودند. البته اخبار از مقامات به صراحت نام نبرده‌اند، بلکه از یکی از آنها تحت عنوان «ر» نام می‌برند که منظورشان به احتمال قوی همان «رحیم مشایی» است. در هر حال در سایت شفاف مطالبی به همراه سند منتشر شده است که عیناً در ذیل ایفاد می‌گردد.

«... داستان از زمانی آغاز می شود که "ع ـ غ " که علاوه بر آشنایی بر فن حجامت به رمالی نیز آشنایی داشته در حدود بیست سال پیش به اهواز می رود تا مشکلی از یک نفر را به اصطلاح خود حل کند . اما 6 ماه در آنجا می ماند کاری از پیش نمی برد تا اینکه متوجه می شود فرد رمال دیگری که چیره دست تر از اوست در مقابلش قرار دارد . او با رمال مقابل قرار ملاقات می گذارد و در این دیدار متوجه شیطان پرستی وی می شود .

عکس عباس غفاری کیست

در همان جلسه چون به شدت شیفته مشهور شدن و انجام دادن کارهای عجیب بوده است تصمیم میگیرد خود نیز به آیین شیطان پرستی در آید و اهانت های بی شماری به مقدسات اسلامی می کند تا به مرور از مسلمان بودن به وادی ارتداد و کفر و شیطان پرستی وارد شود . 

 اما چند سال بعد وصی وی متوجه رفتارهای واقعی او می شود و به او هشدار می دهد که بعد از سال ها زندگی و دوستی با او متوجه همه واقعیات شده و تصمیم دارد به دوستان نزدیکشان این موضوع را اطلاع دهد . "ع ـ غ " نیز در اقدامی که فرار به جلو و پیش دستی محسوب می شده خودش دست به کار می شود و متنی را می نویسد و برای دوستان نزدیکش می فرستد . بعد از آن ماجرا برخی از آن دوستان به صورت کامل با وی قطع ارتباط می کنند اما به خاطر برخی توانایی هایی که به واسطه رمالی و شیطان صفتی این فرد در او سراغ داشته اند دچار ترس و اضطراب می شوند و حاضر نمی شوند جایی از واقعیات سخن بگویند .

عکس عباس غفاری جن گیر چه کسی است

کما اینکه هم اکنون و پس از بازداشت نامبرده و افشای برخی مفاسدش نیز برخی سایت های نزدیک به جریان انحرافی با انتشار شایعاتی چون سکته بازجوی " ع ـ غ " سعی در ایجاد ترس و وحشت در برخی آسیب دیدگان کرده اند و هنوز هم برخی از افرادی که با ماهیت وی آشنایی دارند به صراحت می گویند ما از عواقب سخن گفتن درباره وی می ترسیم و حاضر نیستیم حرفی بزنیم .

اما وصی سابق " ع ـ غ " که به کشوری دیگر رفته است حاضر به افشاگری علیه وی می شود و برخی از مستندات و دست خط وی را در اختیار سایت شفاف قرار می دهد. او همچنین اصرار دارد که بازجویان وی حتما موقع بازجویی قرآن پخش کنند تا این فرد شیطان صفت خلع سلاح شود . 

 اما نامبرده در 16 فروردین ماه سال 1381 در نامه ای به چهار تن از دوستان نزدیکش هویت واقعی خود را اینگونه معرفی کرده است ( همان نامه ای که سال ها دوستانش به واسطه ترس از عواقبش حاضر به افشای آن نبوده و بعضا هنوز نیز نیستند )

آشنایی با رمال و جنگیر معروف عباس غفاری فردی خطرناکتر

آشنایی با رمال و جنگیر معروف عباس غفاری فردی خطرناکتر از رجوی خائن قسمت 1. عباس غفاری کیست؟ قسمت 1. آشنایی با رمال و


عباس غفاری جن گیر کیست | عباس غفاری  معرف  به جن گیر چه کسی است